zondag 17 november 2013

Liefde voor...


Te druk om te knutselen, maar niet te druk om weg te dromen op het internet!


1. Ik ben verliefd op het nieuwe patroon van Deer & Doe. Dat mijn naaimachine maar snel hier in Leuven staat!


2. The Giving Notes zijn sticky notes in de vorm van een boomstam. Elk velletje dat verdwijnt, staat voor het nutteloos kappen van bomen en al het papier dat daarna wordt verspild. Een deel van de opbrengst gaat naar het planten van bomen. Heel schattig!


3. Katie's zwanenkleed is echt prachtig! Wil ik zeker eens namaken! Het is nooit te laat voor een verkleedfeestje.


4.  Money Balloons zijn een geweldig idee voor Kerstmis. Soms weet je gewoon écht niet wat kopen/maken, dus geef je maar wat geld in een enveloppe. Gedaan met de saaie kant van geld geven!


5. Ik moet mezelf er vaak aan herinneren het kalm aan te doen.

~♥~

3 opmerkingen:

  1. Ik vind die money ballons echt heel gaaf haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat deer and doe patroon is inderdaad heel mooi, maar biina al hun patronen zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ballonnen doen mij denken aan een cadeau dat ik kreeg toen ik nog in de lagere school zat: een kleedje dat verpakt was in een gigantische ballon. Ik kon dat toen écht niet vatten hoe dat daar in geraakt was haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!